لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال

مایکروسافت لایسنس ارایه دهنده لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت
لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال

مایکروسافت لایسنس ارایه دهنده لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت

لایسنس آفیس

 لایسنس آفیس یک مجموعه اداری در بر گیرندهٔ نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و مک اواس ده ساخته شده‌است. مایکروسافت آفیس در سال ۱۹۸۹ برای سیستم‌عامل مک اواس اکس معرفی شد و در سال بعد یعنی ۱۹۹۰ نسخه تحت ویندوز آن نیز به بازار آمد. اولین نسخه از مجموعه مایکروسافت لایسنس آفیس شامل برنامه‌های مایکروسافتورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت بود. همچنین برنامه‌های مایکروسافت اکسس و اسکجول پلاس در نگارش حرفه‌ای این نسخه وجود داشت.     
آفیس ۲۰۰۷/آفیس ۲۰۰۸ در بردارندهٔ رابط کاربری جدیدی است و از فرمت‌های جدید موسوم به Office Open XML با فرمت‌های docx, xlsx, pptx سود می‌برد. مایکروسافت قابلیت جدید، رایگان و افزودنی بستهٔ هماهنگ‌سازی مایکروسافت آفیس (به انگلیسی: Microsoft Office Compatibility Pack) را ایجاد کرده‌است تا کاربران بتوانند با برنامه‌های پیشین آفیس هم‌چون آفیس ۲۰۰۳ و آفیس ۲۰۰۰، پرونده‌ها با فرمت Office Open XML file باز کنند. برای نمونه با مایکروسافت آفیس ورد ۲۰۰۳ که به طور پیش‌فرض امکان کار روی پسوند docx را ندارد، بتواند docx گشوده و ویرایش کرده و ذخیره کند. 
آفیس 2019 
مایکروسافت آفیس ۲۰۱۹ نسخه فعلی مایکروسافت آفیس یک مجموعه نرم‌افزار اداری است که پس از مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶ توسط شرکت مایکروسافت منتشر شده‌است. این مجموعه در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۸ برای سیستم عاملهای ویندوز ۱۰ و مک‌اواس در دسترس عموم قرار گرفته‌است. 



نرم افزار Microsoft Office Pro Plus 2016 ابزاری فوق العاده و معروف که به صورت نهایی توسط کمپانی قدرتمند مایکروسافت برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . نرم افزار Microsoft Office 2016 Professional Plus به خوبی نشان می دهد چگونه امروزه برای ایجاد اسناد و ادیت آن ها طراحی شده است . اولین نسخه نرم افزار Office در سال 1989 برای سیستم عامل های مک و داس منتشر شد . به جرات می توان گفت امروزه در بیشتر اداره ها و انجام کار های اداری از مجموعه Microsoft Office استفاده می کنند ، نسخه اصلی این نرم افزار همزمان با عرضه شدن Windows 10 به بازار آمد . شرکت مایکروسافت بسیار سعی کرده است که نسخه متفاوت تری نسب به ورژن 2013 را طراحی کند می توان گفت این نسخه از ظاهر زیبا تر و اضافه شدن چند بخش مختلف را دارا می باشد . این مجموعه از سیستم های 32 و 64 بیتی پشتیبانی می کند . 



به جهت موجودی انبوه شرکت ﺗﺤﻮﯾﻞ این ﻣﺤﺼﻮل ﺑﻪ ﺻﻮرت فوری ﺑﻮده و شامل شرایط گارانتی و پشتیبانی رایگان شرکت جهت فعالسازی و استفاده از لایسنس می باشد.
کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نیازهای شما هستند. این شرکت کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم بذکر است، کلیه لایسنس‌‌ها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت می‌باشد.
تمامی لایسنس ها قابل استفاده و فعالسازی در تمامی نقاط دنیا بوده و به طور کلی لایسنس های اصلی میبایستی قابل استفاده و فعالسازی در تمام دنیا باشند، لایسنس هایی که در بازار به عنوان خاورمیانه مطرح هستند از لحاظ اصالت مورد تردید هستند.


 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.